Pakarwati Jajahan Air Sihat

Pakarwati Jajahan Air Sihat

Wednesday 22 March 2017



Duhai anak-anak diperantauan.
Anda rindu mak ayah di kampung tapi tak dapat selalu jenguk  mereka?

Kebiasaannya mak ayah kita yang sudah tua ini badannya sakit-sakit. Yelah, penat membanting tenaga membesarkan kita. Sekarang kita dah ada keluarga sendiri, dah ada pendapatan sendiri, apa salahnya kita HADIAHkan sesuatu kepada mak ayah di kampung?

Saya PAKARWATI JAJAHAN AIR BERSIH akan bantu anda menghulurkan hadiah khas MESIN AIR DARI KOREA untuk mak ayah anda semua. Inilah masanya nak berbakti kepada mak yang rotan kita masa curi Rambutan jiran sebelah, ayah yang piaq telinga kita sebab mandi sungai tak pergi Ngaji.

Hari ini, jom kita BERBAKTI kepada mak ayah sementara mereka masih ada.

Bulan ni Coway ada PROMOSI 2 pakej istimewa.

Pakej Sewa Beli-DAFTAR JIMAT RM150
Pakej Outright-DISKAUN 10%+ DISKAUN RM50.

Sempena minggu gaji dan bulan promosi ni moleklah sangat nak hadiahkan MESIN AIR DARI KOREA ni untuk mak ayah dikampung.

Bukan apa, kadang mak ni malu nak cakap.. usia dah lanjut, badan dah tak kuat. Nak minum air pun masih terpaksa masak air hari-hari. Nak minum air panas terpaksa tunggu air mendidih. Nak air bersih terpaksa beli air mineral berbotol-botol kat luar.

Sekarang kita dah besar, dah bekerjaya.. apalah salahnya kita berbakti kepada mak ayah. Jasa mak sangat besar, Walau kita berikan intan permata sekalipun belum dapat membayar setitik susu yang kita minum sewaktu kecil. Inikan pula hanya Mesin Air. Usah berkira-kira dengan mak yang mengandungkan kita,melahirkan kita dan membesarkan kita dengan penuh susah payah.

Tak mampu beli Cash, sekarang ada bayaran bulanan. Nak tak nak jurr. :*

#FarahCowayAnda

No comments:

Post a Comment

BAHAYA MINUM AIR DIMASAK BERULANG-KALI

  CIRI-CIRI HEBAT PENAPIS UDARA COWAY SECARA UMUM   1. Berupaya membersihkan udara seluas 1600sqft. 2. Menghilangkan bau rokok da...